Co je to
aroma marketing?
Aroma marketing je moderní marketingová strategie, která využívá specifické vůně k vytvoření příjemného a nezapomenutelného prostředí. Pomáhá zvyšovat zákaznickou spokojenost, prodlužovat dobu strávenou v prodejně a podporovat nákupní chování. Tato technika je využívána v maloobchodech, hotelech, restauracích a dalších komerčních prostorech k budování silnější identity značky a zlepšení celkového zážitku zákazníků.
Využití vůně
V oblasti podnikání a veřejných službách má velký potenciál pro prosperitu firmy a spokojenosti zákazníků. Vypravte se s námi na tuto novou cestu poznání a nechte se vést úžasnou terapií, která dokáže změnit pohled na život.
Naše difuzéry
„Výzkum zjistil, že 84 % lidí bylo ochotno zaplatit více peněz za služby, když byla přítomna vůně.”
(HIRSCH 1999) - SMELL AND TASTE TREATMENT AND RESEARCH FOUNDATION, LTD
Vůně a marketing
Neustále hledáme nové metody marketingu a zlepšování vztahů mezi firmou a klientem. Vše již bylo vynalezeno, ale na podstatnou metodu, která je fascinující právě v tom, že je nepřehlédnutelná a navíc zasahuje hluboko do podvědomí, se zapomíná. V dnešní době je již možné tento smysl více rozvíjet i díky dostupnosti vůní na trhu. Pomocí vhodně zvolené vůně lze navodit jedinečnou atmosféru ve všech oborech podnikání, a tím zvýšit pracovní potenciál zaměstnanců i spokojenost zákazníků. Využitím energetiky rostlin pomocí aplikace éterických olejů lze velmi efektivně snížit stres, navodit uvolněnou atmosféru nebo naopak je možné aktivovat mozkovou činnost, a tím přispět k lepším pracovním výkonům. Kvalitní éterické oleje mají v sobě schopnost rozpouštět negativní otisky v prostoru, které se nahromadily z důsledku nemoci, stresu a jiných psychických zátěží. Je prokázané, že pomocí aplikace éterických olejů se dramaticky snižuje pracovní neschopnost zaměstnanců a vůně přispívá k lepšímu pracovnímu a kolektivnímu soužití. Vůni lze využít i jako podpůrný prostředek k větší ziskovosti prodeje například v kavárnách vůní kávy, v pekárnách vůní pečiva. Tento efekt lze využít i při prodeji automobilů, oblečení, sportovních potřeb… Z našich výzkumů a zkušeností vyplývá, že zákazník, na kterého pozitivně působí vliv vůně, se chová uvolněně, má chuť nakupovat, více komunikovat a déle se v tomto prostoru zdržuje. A v tom je síla aroma marketingu (scent marketingu). Naší strategií je nabídnout firmám možnost zvýšit úroveň jejich image, formy prodeje nebo odlišení se od konkurence. Díky profesionálním produktům a maximální spolupráce s našimi klienty přinášíme zcela nové odvětví vnímání marketingového průmyslu a to navozením vhodné atmosféry prostřednictvím vůní.