Výhody vůně v autosalonech
Díky příjemné vůni se zákazníci v salonech cítí uvolněně a pohodlně, takže je pravděpodobné, že budou prostory procházet déle. Je prokázáno, že spotřebitelé nakupují a jsou ochotni zaplatit více ve voňavém prostředí.
„Výzkum zjistil, že lidé dokážou spojit vůni se vzpomínkou s 65% přesností během 12 měsíců.”
MARTECH RESEARCH & STUDIES
Výhody vůně v showroomech
Vůně v showroomu nejenže vytvářejí nezapomenutelný zážitek, ale také zvyšují šance na nákup, posilují emocionální propojení s Vaší značkou a podporují loajalitu zákazníků.
Provonění autosalonů
Kůže, guma, vosk a lak — autosalony mohou mít spoustu různých vůní. Aby zákazníci získali správný dojem o vaší značce, Essenses4you se snaží zachytit její čichovou vizi. Přidáním ambientní vůně, která je založena na identitě značky, se prohloubí vztah s vašimi klienty a vytvoří se silnější a zapamatovatelnější pouto s každou návštěvou autosalonu. Ve voňavém prostředí se zákazníci zdrží déle, což jim umožní cítit se pohodlně a sebejistě při výběru nového vozu.