Výhody vůně v hotelu

První nadechnutí při vstupu do hotelové haly hraje zásadní roli v tom, jak si věci pamatujeme a prožíváme. Správná vůně posiluje poselství značky a spojuje se s hosty na jiné úrovni. Síla vůně přináší loajalitu, hosté se k vám rádi vrátí. 

„Výzkum zjistil, že 84 % lidí bylo ochotno zaplatit více peněz za služby, když byla přítomna vůně.”

(HIRSCH 1999) - SMELL AND TASTE TREATMENT AND RESEARCH FOUNDATION, LTD

Cíl vůně

Pro každý prostor vůni cílíme. Lobby jsou místem, kde vzniká první dojem, vůně by měla posílit branding společnosti i zážitek hostů. Stejně jako ostatní vybavení by měl smyslový zážitek doplňovat design a výzdobu hotelu. Vůně se velmi liší: od květinových a svěžích až po dřevité. Proto spolupracujeme s vámi, abychom našli perfektní řešení provonění vašeho hotelového prostoru.

Zvyšte zážitek hostů

Vaši značku si hosté budou pamatovat podle její typické vůně ještě dlouho po pobytu.

Kontaktní formulář