
Výhody vůně v maloobchodech
Tam, kde kdysi stál kamenný obchod, dnes zaujalo jeho místo deset online prodejců. Díky tomuto velkému posunu se vstup do skutečného obchodu stal zcela jiným zážitkem. Maloobchodníci nyní musí využít všechny své smysly, aby oslovili zákazníky na všech úrovních. Od luxusního butiku, po velký obchodní dům dokážou vůně vytvořit atmosféru i v maloobchodním prostředí, kde zákazníci mohou cítit cokoli — od sofistikovanosti a luxusu až po vzrušení a energii, která je přiměje nakupovat.
„Pokud maloobchodníci zavedou vůni do obchodního prostředí, zákazník vnímá mnohem více kvalitu produktů.”
(UNIVERSITY OF PADERBORN 1998) - ROLE OF SCENTS IN RETAIL ENVIRONMENTS
Budujte věrnost značce
Ať už jde o malé černé šaty nebo nadýchaný polštářek pro domácí mazlíčky, zákazníci mají ke svým nákupům citový vztah. V jakémkoli prostředí maloobchodu může vůně vyvolat štěstí, nostalgii a příjemný pocit. Zákazníci začnou mnohem více vnímat kvalitu produktů, více prodlévají v obchodě. Vytvářejí si tak paměť na vaši firmu a s vaší firmou souzní.

Objevte prémiové vůně
Chcete-li na zákazníky vytvořit trvalý dojem, musí z vaší firmy odejít ještě s něčím jiným než jenom s produktem. Právě vůně může být spojnicí mezi trvalým dojmem a věrným zákazníkem. Značka vůně vytváří personalizovanou vůni, jež dotvoří vzájemné spojení mezi vámi a pozitivními zkušenostmi se současnými i budoucími zákazníky.